sobota, 15 czerwca 2013

Vocaloid - Rozdział 15

- Len -  
Co opętało Rin? Może widziała tą kartkę? O Bosh ... to była do wywołania złości tylko kartka. Przyszedłem pod dom Kaito. Wołałem go ... ale nie odpowiadał. Więc zdecydowałem wejść do środka ... A ... tam ... była ... wszędzie krew ....  Po chwili ... ciało zobaczyłem ... Ke... Ket... Ketina?! A gdzie Kaito?! Wszedłem na górę ... A tam był Kaito ze siekierą ...  WTF?! Przecież to nie jest horror~!   Uciekłem do parku .... Gdzieś za lasami, gdzieś za górami, w odległym parku żył sobie Len.  Miał przyjaciół ze siekierami, więc nie chciał wracać. I kończył pisać, bo jego ręka go bolała od tego, że Kaito go walnął siekierą. ~ehh ... znowu trzeba będzie to wyprać~ Pomyślałem. Wróciłem z odległego parku i nagle przypomniało mi się, że to nie było naprawdę, tylko to był jakiś koszmar.  Wszedł do domu swojego i zobaczył Rin, która leżała na podłodze. Może czekała na niego? Zaniósł ją do jej pokoju i po chwili również zasnął.

Kagamine Twins | via Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz