sobota, 1 czerwca 2013

Vocaloid - Rozdział 1

-Miku-

Wstałam w bardzo dobrym humorze. Gdy wykonałam wszystkie czynność związane z higieną, uczesałam się i założyłam swój mundurek. Gdy chciałam już zejść po schodach do kuchni na śniadanie. Mój telefon zaczął dzwonić to była Rin! Wysłała mi wiadomość ''Cześć Miku. Jestem z Lenem przed twoim domem,  idziesz ? Czekamy !! : )’’ OMG gdy przeczytałam że jest też jej brat to spadłam ze schodów ale nic sobie nie zrobiłam to taki szok. Bardzo go lubię ale tylko jako przyjaciela … tak tylko jak przyjaciela. Powiedziałam głośnym głosem na cały dom. –Mamo ! Wychodzę ! Po szkole idę do Rin więc zjem coś pewnie u niej ! Pa!- Usłyszałam tylko – Pa, kochanie!.- Otworzyłam drzwi i wyszłam na dwór przed furtką stali Rin i Len. Podbiegłam do nich i powiedziałam -Cześć!- Z uśmiechem na twarzy. Zaczęliśmy iść w stronę szkoły. Po drodze spotkaliśmy Meiko, Kaito i jego brata.
 -Rin-

 Rano wstałam, i zobaczyłam, że Len śpi. Obudziłam go. - Cześć śpiochu  - Powiedziałam z uśmiechem i poszłam do łazienki, załatwić wszystkie czynności związane z higieną.  Len pukał do drzwi, i mówił żebym wychodziła. - Chwilaaaa! - Krzyknęłam, jak zawiązywałam kokardkę. Po chwili wyszłam, a Len wszedł do łazienki, zamykając się. W pokoju, jak wróciłam do niego, ubrałam mundurek szkolny, po czym wyszłam z domu razem z Lenem, wzięłam go za rękę i pobiegliśmy na drugą stronę ulicy, do domu Miku.  Po chwili napisałam do niej sms'a. "Cześć Miku! Jestem z Lenem, przed twoim domem, idziesz? Czekamy!! : ) ". Gadałam z Lenem, w czasie czekania. On tak fajnie o wszystkich mówił :3  Po chwili Miku wyszła z domu, i powiedziała nam "cześć". - Hej Miku! - Powiedziałam z uśmiechem. Zaczęliśmy iść w stronę szkoły, a po drodze spotkaliśmy swoich znajomych.  Gdy doszliśmy do szkoły, pożegnaliśmy się, i poszliśmy do innych klas ... brat Kaito, a Kaito, Miku, Meiko, ja i Len, poszliśmy w drugą stronę, do innej klasy. Usiadłam, jak zawsze z tyłu klasy, przy oknie, Len usiadł przy mnie,  Miku przede mną, a Kaito przy niej ;3  Luka przyszła, prawie się spóźniła ... albo i nie ;3 Na lekcji się wygłupialiśmy przed tablicą, ponieważ nikogo innego nie było, ani nawet nauczyciela nie było ...  Było na prawdę zabawnie. 

5 komentarzy:

  1. *OOO*
    Dziewczyny wymyślajcie/piszcie więcej *^*
    Kocham opowiadania z Vocaloid, dlatego błagam więcej i częściej je róbcie < 33
    Pozdrawiam ; 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mamy w planie pisać częściej, i mamy już napisaną całą serię. Teraz skupiamy się na innym dziele/dziełach które planujemy przedstawić kiedyś tam ... Wy wakacje planujemy zacząć pisać drugą serię z Vocaloid'ów ^.^

      Usuń
    3. Oooo ciekawie : 3
      Tylko szybko dajcie tą aktualną serię < 33

      Usuń